Mittwoch, 24. August 2011

My Bead Soup arrived;)

Hi zusammen:)
Hi all;)

gestern ist meine Bead Soup von der super talentierten Schmuckdesignerin Rebecca Anderson angekommen. Ich bin total begeistert von der Vielfalt und dem Farbton.
yesterday my bead soup from the greate jewelry designer Rebecca Anderson arrived and I am totaly amazed by the diversity of the Beads. They are so beautiful and I totaly love the color;O)

Um mit euch das Auspacken zu teilen hier die Bilder:
To share with you the unpacking here some pic`s:



Ich schon ganz viele Ideen was ich mit den vielen schönen Perlen machen kann;) Habt ihr die wunderschönen Haarnadeln gesehn die mir Rebecca mitgeschickt hat? Die sind soooo schön und sobald ich sie trage mach ich natürlich Fotos für euch;O)
I have allready a lot of ideas what to do with this huge batch of beads;O) Did you saw the cute Hairblips that Rebecca sended to me? I love them and as soon as I wear them I will do a picture;)

Gruss
Greetings

Sabrina

Kommentare:

  1. Hi Sabrina,
    ich bin schon sehr gespannt, was daraus entstehen wird - macht wirklich Spass diese Bead soup blog party
    Grüßle
    Doris

    AntwortenLöschen
  2. Hi Sabrina!
    You got a nice assortment of beads!
    I also like the clips she sent for your hair!
    The background of tiles matches the motif/design. Leaves and flowers. ;o)

    I hope that you have fun making your Bead Soup jewelry!!!

    AntwortenLöschen
  3. Hi Sabrina! I am sorry I haven't commented on this post until now.....thanks for showing the beads I sent you. I am excited to see what you come up with!! x

    AntwortenLöschen