Donnerstag, 2. Februar 2012

Kathy send me a Dream of Beads;O)

Hi,

Ihr werdet es nicht glauben was für eine wunderschöne, vielfältige Bead Soup mir Kathy geschickt hat;)
Gestern kam ich nach Hause und da wahr es;) Ein Packet für mich, aus Texas....ist das cool oder ist das cool;O)))
Damit ihr etwas mitfiebern könnt hier die "Unpacking-Photos"

You will not believe what a gorgeous bead soup Kathy sended to me;O)
Yesterday I came home and there it was;) A package for me, from Texas...is that cool or is that cool;O)))
In order that you feel the same like I did, here the "Unpacking-Photos"




Ich finde es eine grossartige Zusammenstellung.
Ich habe schon in etwa eine Idee was ich machen könnte und hoffe das ich diesem wunderschönen Set gerecht werde.

I really love the way Kathy put the different things  together.
I have allready a Idea of what I could make out of these bead soup and I hope it will give the gorgeous beads of Kathy the frame they deserve;O)



Bitte schaut Euch auch auf Kathys Blog und Website um, sie hat so wundervolle Dinge, man weiss garnicht wo zuerst kucken;O)

Please have also a look at Kathys Blog and Website, her work is so adorable ;)


Ich wünsche Euch allen ein schönes Wochenende...Ich werde meine Zeit mit dieser wunderschönen Bead Soup verbringen und hoffen das ich etwas würdiges zusammenstellen kann;)

Wish you all nice weekend....I will spend my time with creating something with this lovely beadsoup;)

Greetings
Sabrina

Kommentare:

  1. Hej, Sabrina - das sieht sehr interessant aus! Dieses Kupfer und das Türkis harmonieren ganz toll miteinander. Bin schon gespannt, was Du daraus zauberst!
    Liebe Grüße & viel Spaß, Michi

    AntwortenLöschen
  2. Sabrina, You got some lovely things from Kathy! I can't wait to see how you will put them together. Have fun with your bead soup, I'll check back when we reveal our designs.
    Have fun!
    Lori

    AntwortenLöschen
  3. I am so glad you enjoyed your package. It was a lot of fun putting it together for you. Can't wait to see what magic you create!

    AntwortenLöschen
  4. Hey Sabrina
    Wunderschöne Teilchen die Dir da ins Haus geflattert sind!!! jetzt schnell was schönes draus machen und unbedingt zeigen:-)

    griessli

    Simi

    AntwortenLöschen
  5. Hi Sabrina! I'm visiting the blog participants from Lori's BSBH and wanted to stop by and say "Hello". I can't wait to see what you dow with your package of goodies - I'll be back!

    AntwortenLöschen
  6. What fantastic soup! Can't wait to see what you create, Sabrina :)

    AntwortenLöschen
  7. What cool beads you got! It shouldn't be difficult to make something fabulous with them!

    AntwortenLöschen
  8. Gorgeous selection, I look forward to your reveal :) x

    AntwortenLöschen